Jag kommer hem snart. Känns helt overkligt.
Ligger i sängen och småvaknar. Martin sover på andra sidan bokhyllan och jag chattar lite med Johanna om fenomenet Kejsarens nya kläder i vår bransch. Varför ser ingen…
Jag använder cookies för att göra sajten bättre och mäta statistik. Genom att använda sajten godkänner du det.
Manage your cookie preferences below:
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.

1 kommentar
Vi har saknat dig!
Ta vara på tiden hemma, ladda batterierna så kommer resten av uppdraget gå som en dans. Om du har tid är du välkommen hem till oss för att hälsa på den nya familjemedlemmen. Hon är inte så kommunikativ än och hennes mamma är ett vrak. Men vi är ute på andra sidan. Så man kan säga att mitt första uppdrag är över. Nu börjar nästa.
Kram.