So much fun at the NMKY
- Inläggsdatum 21 september, 2007
- Inläggsförfattare Av Fredrik Wass
- Inläggsförfattare Av Fredrik Wass
”Jag hade ett stort behov av att vara duktig på jobbet eftersom jag var så ful för mig själv. Så länge vi skäms pratar vi inte om det.…
Och jag fylls med den där fullmatade sociala energin. Elektriskt. Och jag ramlar. Hoppas. Målar upp en framtid lika snabbt som jag får den att försvinna. Besvikelse. Lyfter…
Jag använder cookies för att göra sajten bättre och mäta statistik. Genom att använda sajten godkänner du det.
Manage your cookie preferences below:
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.