Det är dags för Meghan igen.
Jag plöjer dåliga datorspelsfilmer och något bättre zombiefilmer innan jag somnar på kvällarna. Jag samverkar med afghaner, tyskar, norrmän och amerikaner på dagarna. Det är den där tiden…
Okej, det här blir sista inlägget om Zandén/Gyllenhammar-gate. Lisa Magnusson på Aftonbladet summerar allt så fint när hon analyserar debattinlägget från Newsmill: "Skriv full, redigera nykter, uppmanade en…
Jag använder cookies för att göra sajten bättre och mäta statistik. Genom att använda sajten godkänner du det.
Manage your cookie preferences below:
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
2 kommentarer
Hon är bra den tjejen. För jävla bra.
Örongodis!