Det går i vågor. Hela livet. Hela tiden. Hela huvudet. Ibland blir jag lite trött på att det ska hålla på och hålla på. Men genialiskt tänkt av ingenjörerna i Mountain View förstås. Att kalla det wave.
Hos Mymlan läser jag om Malmö Stads Second Life-satsning som lanseras i dagarna. Jag vet inte om känslan av empati eller skamskölja är störst. Men något måste ha…
Johanna, Erik och Caroline kommer i april. Johanna och Daniel kommer i maj. Mamma och pappa kommer i juni och Martin kommer i juli. Ett besök i månaden…