Väldigt bra så. Även om jag saknar dina inlägg och syn på saker och ting. Och ditt sätt att skriva.
Och ja, jag lämnar en jobbig relation jag varit fast i för länge. Lämnar ingen jord här inte. Livet är för kort för att vara olycklig, remember? Dina ord värmer i alla fall. Hoppas att allt är väl med dig.
Skönt att höra. Och ja, allt är väl med mig. Mer väl än på länge. 🙂
Visst är det märkligt på så vis. Att orden faller så lätt in efter varandra i mörkret. När ingenting är som det ska, när tankarna är ostrukturerade eller strukturerat vissna.
Medan det andra ytterläget inte alls har så många ord.
Kanske för att vi är tänka att göra då – istället för att bara formulera oss, vem vet.
Jag tror att jag fungerar ganska annorlunda jämfört med Helena Bergman när det gäller relationer (och bristen på dem). Men hennes beskrivning av 500 days of summer gör…
Det blev som vanligt en intensiv vecka i Almedalen där jag jobbade åt bland andra Makthavare.se och några andra uppdragsgivare. Jag ska försöka skriva ett mer sammanfattande inlägg senare…
3 kommentarer
Väldigt bra så. Även om jag saknar dina inlägg och syn på saker och ting. Och ditt sätt att skriva.
Och ja, jag lämnar en jobbig relation jag varit fast i för länge. Lämnar ingen jord här inte. Livet är för kort för att vara olycklig, remember? Dina ord värmer i alla fall. Hoppas att allt är väl med dig.
Skönt att höra. Och ja, allt är väl med mig. Mer väl än på länge. 🙂
Visst är det märkligt på så vis. Att orden faller så lätt in efter varandra i mörkret. När ingenting är som det ska, när tankarna är ostrukturerade eller strukturerat vissna.
Medan det andra ytterläget inte alls har så många ord.
Kanske för att vi är tänka att göra då – istället för att bara formulera oss, vem vet.