Jag har fått åka båt flera gånger den här sommaren. Mycket nöjd.
Mer båt
- Inläggsdatum 21 augusti, 2010
- Inläggsförfattare Av Fredrik Wass
- Inläggsförfattare Av Fredrik Wass
Jag stretar emot, men lyckas inget vidare. Jag vill så gärna tro att det kan fungera. Men tvivlet från förr spökar som vanligt. Vad var det som hände?…
Jag orkar inte ringa. Bryr mig inte om att skicka det där mailet. Trött vid tanken på planering. Isolerar mig istället. Vill dra mig undan, inte visas upp.…
Jag använder cookies för att göra sajten bättre och mäta statistik. Genom att använda sajten godkänner du det.
Manage your cookie preferences below:
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.

3 kommentarer
Det förstår jag. Båt är bäst.
Verkligen. Jag måste ha en själv en dag.
Du bor väl bra till? ”Bara” att införskaffa, tuta och köra.