Suit up
- Inläggsdatum 3 december, 2011
- Inläggsförfattare Av Fredrik Wass
- Inläggsförfattare Av Fredrik Wass
”Ingen skulle drömma om att centralisera säljfunktionen. Naturligtvis är det svårt att visa i kronor och ören vad den ena eller andra typen av organisation ger tillbaka. Detta är ju kommunikationsinsatsernas eviga dilemma. Det är ofta lätt att klippa bort kostnader för kommunikation när de bristande insatserna kommer att drabba företaget först om några år. ”
Media Evolution fortsätter göra små men väldigt genomtänkta publikationer inom olika områden. Det senaste exemplet är App app app app app – vad man ska tänka på när…
Mina kognitiva resurser används för fullt. Varje dag och varje kväll. Det blir allt svårare att komma ihåg hur det var för länge sedan, när det alltid fanns…
Det är skillnad mellan att vara transparent och att vara övervakad. Det kanske säger sig självt, men är inte helt klart alla gånger. DN.se/blogg/pawebben: Transparens är inte övervakning
1 kommentar
Loving it.