D-day San Francisco
- Inläggsdatum 26 januari, 2009
- Inläggsförfattare Av Fredrik Wass
- Inläggsförfattare Av Fredrik Wass
Hallå män, känner ni pressen? Den där känslan som förlamar just känslan. Tanken som låser handlingen. Varje embryo till känsloyttring stävjas hårt och bestämt. För det kan bli…
I senaste numret av ICON har Jan Gradvall skrivit en lång och intressant text om Sveriges televisions resa från statsmonopol till att nästan vara nere för räkning med…
Anti-tid. Några veckor som blir ett hål i årstiderna. Det rullar på. Bilen går bra. Mätafårikly spiking.
Jag använder cookies för att göra sajten bättre och mäta statistik. Genom att använda sajten godkänner du det.
Manage your cookie preferences below:
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
5 kommentarer
Det ser bra ut. Vi ses.
Spännande möte är det bästa som finns. Det börjar ju bra det här. Hoppas nu att lägenheten är till belåtenhet, sånt är ju också viktigt 🙂
Hoppas på mer youtubeklipp såklart.
Det låter ju helt grymt spännande. Roligt att få se dig också fast du är over there..
Skitkul med video! Mer sånt!
jag får redan hemlängtan till SF… så fint!!! Jag praktiserade på en radiostation som ligger rätt nära där du stod och snackade…:-)
Bra där, aldrig längre bort än närmaste dator. Bara att packa upp och låta äventyret börja, följer utvecklingen med spänning : )