De senaste veckorna har jag lyssnat på den här låten två gånger om dagen. Inte mer. Inte mindre. Vad menas?
Tyst skrik
- Inläggsdatum 1 oktober, 2007
- Inläggsförfattare Av Fredrik Wass
- Inläggsförfattare Av Fredrik Wass
De senaste veckorna har jag lyssnat på den här låten två gånger om dagen. Inte mer. Inte mindre. Vad menas?
Det grusar och vrider sig. Oket över axlarna på väg till tuben är inget mot gnisslet i tankarna. Kickarna kommer oftare nuförtiden och det skapar stora raviner att…
Jag har fått frågor om egot. Och jotack. Det hälsar att det är välgött. Kanske dags för en striktare diet.
Jag använder cookies för att göra sajten bättre och mäta statistik. Genom att använda sajten godkänner du det.
Manage your cookie preferences below:
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
4 kommentarer
att den är jäkligt jäkligt bra.
ååhh den är sjuuukt bra!! speciellt i I-poden på väldigt hög volym
Mmm, en klämmig låt som mamma hade sagt. Eller det hade hon inte alls det när jag tänker efter. Men en grym låt är det!
Min favorit av The Knife. Vad som menas? Spelar ingen roll.