Ser du boxarknölen?
Johanna ställer 11 frågor till några stycken, och jag är en av dem. Mina svar: 1. Om du vore en bil, vilket märke/modell och varför? Jag är nog…
När Eric bad mig gästblogga hos honom blev jag glad. Ett bra koncept det där med att skriva på varandras arenor tycker jag. Det visar att ingen blogg…
Jag använder cookies för att göra sajten bättre och mäta statistik. Genom att använda sajten godkänner du det.
Manage your cookie preferences below:
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.

3 kommentarer
Vad snygg du är Kajen!!!
Snygg Kajen!
Coolt med boxarknöl! Jag har oxå en 😉
@Bling och Therror
Jag rodnar.