Jag kommer ihåg när jag var liten och föräldrarna hade något viktigt att berätta. Det kunde vara dåliga eller bra saker, men det var ändå samma stämning i…
Oh what a joy it was. När jag var liten, och med liten menar jag 16, fanns inte mp3-formatet. Och cd-brännaren hade knappt sett dagens ljus. Därför var…
1 kommentar
Meh! det är ju Indiana Jones á Indiana Bison.
🙂