Det händer saker på min andra blogg om du inte visste det. Här kommer några tips ur senaste veckornas produktion:
- Får klimatskeptiker hjälp av media? (om att en minoritet misstror vetenskapen, men får stort utrymme i media)
- Varumärken’s gonna varumärke (om företagens försök att rida på hashtags och de virala samtalen)
- Sunkiga värderingar lyfts fram i ljuset (om uppvaknandet för Silicon Valleys kollektiva medvetande i jämställdhetsfrågor)
- Svårare eller lättare att vara singel (om vad internet gör med våra relationer)
- Så avgörs hur Facebook-annonsen visas (om att inte bara likes och antal kommentarer avgör en uppdaterings genomslagskraft)
- Här är fyra Twitter-typer som kollar på Agenda (om mönster i flödet en söndagskväll)
- Williamsburg är ute – West Bedford är hett (om att bygga platsvarumärken via Twitter)
- Jan Gradvalls hemliga genuskupp (om att göra aktiva val i det tysta)
- Här är den mest delade artikeln 2014 (Ted Valentin har hela listan)