Mina läsare är de bästa. De är förståndiga, på gränsen till geniala. Och varma.
Mina läsare
- Inläggsdatum 16 februari, 2007
- Inläggsförfattare Av Fredrik Wass
- Inläggsförfattare Av Fredrik Wass
Jag blev återigen påmind om vad som är viktigt ikväll. Via Msn förstås. Jag hatar det. Jag älskar det. Msn alltså. I alla fall. Fick höra backstoryn om…
Hej Jag är en man på 34 jordsnurr som söker nånstans att hänga, jobba och socialisera på dagarna. Helt enkelt en kontorsplats eller en liten hurts i ett…
Jag har varit hemma sedan snart en vecka. Allt är precis som vanligt. Som tur är. Vissa av oss är på turné, och det verkar gå mycket bra.
Jag använder cookies för att göra sajten bättre och mäta statistik. Genom att använda sajten godkänner du det.
Manage your cookie preferences below:
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
1 kommentar
Av mina läsare är du den klokaste. För de andra är inte riktigt kloka har jag märkt. Idag ska jag inte jobba över förresten. Jag ska gå vid 17, senast. Jag lovar.