Thomas Engström bashar filmbolagen på ett underhållande sätt i Fokus: "Och när vi har lyckats krossa filmbolagen? Blir det inga fler filmer då? Jodå. Det råkar bara vara…
Hur kan du mäta bilden av ditt företag i blogosfären? I tidigare inlägg om Observers bloggbevakning är slutsatsen att det är summan av alla bloggar och inte enskilda ”power blogs” som borde vara intressantast att analysera. I ett inlägg hos KDPaine’s PR Measurement Blog har Katie Paine samlat en del matnyttiga länkar kring blogganalysering. Bland annat beskrivs ett ”Net promoters index”:
”One post from Mark Rogers of Market Sentinel has developed
Den 28:e november ska du inte logga in på Facebook. I alla fall om du vill följa uppmaningen från Johanna Paues och Teresa Sida Norgren. De har startat…
Jag och Stefan från Der Spiegel åkte till Sacramento och träffade hemlösa i "tent city". Bra med en reality check mitt i allt bloggande, grubblande, jobbande, cyklande och…